sâmbătă, 2 iulie 2011

mda...

Daca  om  trece cu vederea   minciuna care ne domina
Daca  ne-om insela speranta ca totul va si mai bine
Atunci  care e rostul  vietii?
Doar sa traim in   desertaciune?
Din care sufletu-I format
Trecut prin multe chinuri  dure.
   
    Nu ca ar fi o poezie   foarte buna  , dar pentru mine spune  multe  poate pentru ca eu am compus-o.
Ce vroiam sa spun e ca  daca sincer  ma enerveaza  oamenii care spun "Noi ne creeam propriul destin"...eu sunt de parere  ca cei din jurul nostru  ni-l fac, iar noi doar ne  amagim  ca  noi  luam decizii, noi ne  hotaram  viata.
Caci  rareori adevarul  si bunatatea nu  duce  la lucruri  bune ...eu chiar zilele astea  m-am convins  ca '"the life  is a bitch""    ........  se joaca  cu noi  cum vrea ea  ,iar noi  vrem asta  sau nu  ne conformam.....plangem  si iarasi  ne conformam  ............. oamenii care merita  lucrurile  bune    nu le primesc   ......oare de ce  nedreptatea  in ziua  de azi  e la ordinea  zilei...?   mda  chiar  nu cred  ca  vom infrunta "raul".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu